Sommige artikelen z...
 
Notifications
Clear all

Sommige artikelen zijn verdwenen. Wij zullen trachten alle artikelen te plaatsen

1 Posts
1 Users
0 Likes
270 Views
Posts: 21
Topic starter
(@foruminfoderde)
Trusted Member
Joined: 1 year ago

Rob Slavik, ik heb deze man een paar keer ontmoet. Zakelijk werden de contacten met hem  door anderen onderhouden. 

 

Claartje van Roosmalen vond niet verstandig dat ik contact had met Rob Slavik. Maar liefst tweeënhalf jaar heeft dit geduurd voordat de officier van justitie het welletjes vond. In navolging van hem vond de rechtbank dit ook. 

 

De Nederlandse rechter stemde in met dit verzoek, namelijk in het belang van de onderzoeken en in het verlengde daarvan alle klanten. Deze zaak is gemaakt in uw belang als burger van Nederland en dat van Frau Claartje.

 

Daar ga ik tenminste vanuit. Dat de overheid dienstbaar is aan het volk en dit alles doet in uw belang. Totdat de FIOD op 2 april 2019 bedacht had dat ze John Hooft wilden hebben (vrij naar Mr. Kolokatsi), had John Hooft meestal iemand gestationeerd in Tanzania. Iemand die de voortgang in de gaten hield. 

 

Dankzij Claartje van Roosmalen mocht ik niet middellijk dan wel onmiddellijk contact hebben met Rob Slavik en heeft zij ook nog beslag op de rekening gelegd. Uiteraard ook op de rest van mijn vermogen, in het belang van de klanten. Zodat ik, als ik dit al zou willen, niet in staat was om in het belang van de klanten een oogje in het zeil te houden. Vergeet niet dat wij op 2 april 2019 Transeco verkochten. Een fantastische mijn die in heel Afrika wordt gezien als voorbeeldmijn. 

 

De directeur in Ghana is de vertegenwoordiger van 2000 mijners. Hij onderhoudt ook contacten met de V.N. over mijnen en black empowerment van de lokale bevolking. Mr. Claartje van Roosmalen heeft nooit de moeite genomen om de Ghanese Ambassade te bellen of de Nederlandse Ambassade in Ghana om navraag te doen. Als zij deze simpele handeling had verricht was zij er achter gekomen dat Transeco een topmijn was en is. 

 

Dat heeft zij dus nooit gedaan, niet in het jaar onderzoek wat vooraf ging aan mijn arrestatie, niet tijdens mijn kidnapping met alle dwangmiddelen, pistolen en pepperspray, welke een periode van 90 dagen duurde, waarvan een periode in een cel zonder stromend water (ja ook dat is Nederland). Niet nu. Wij hebben bewijs dat de directeur van Transeco belde met de FIOD, Claartje van Roosmalen en aanbood langs te komen. Welnu, Claartje wilde niet van dit aanbod gebruik maken. Is dat niet vreemd? Dat je de directeur van Transeco beschuldigt van Ponzi en oplichting, en dat de directeur van die mijn, waarvan je zelfs zijn geld in beslag neemt, biedt aan te komen en Claartje beslist we hebben u niet nodig. 

 

U weet het; ondertussen 8 maanden daarna was er een opportuniteitssepot en in de laatste reclamefolder van de FIOD, op briefpapier van het OM verspreid in een oplage van 10.000 stuks, niets dan bedelen om strafbare feiten van de vermeende oplichters. Als u deze brief/folder leest zoals normale mensen hem lezen, dan ziet u dat de Fiod het dossier heeft en dat de zaak rond is en de mensen hun geld kwijt zijn. Maar wel met de vraag of de mensen toch willen meedenken over de strafbare feiten die de vermeende oplichters hebben gepleegd. 

 

Welnu ik heb de OvJ horen zeggen dat ik voor mijn veiligheid moest worden opgesloten, want er waren allerlei mensen boos en dan was het beter dat ik niet thuis zou zijn. Ik ben ondertussen uit de martelkamer vrijgelaten (ja in Noord Korea is het erger). 30 dagen eenzame opsluiting wordt volgens Amnesty als martelen gezien. Ik ben de OvJ hier wel dankbaar voor, want mijn beeld van de mens is veranderd. Van nature ben ik een goed mens en er bestaan ook veel goede mensen. In mijn optiek zijn de slechte personen op dit moment  Claartje van Roosmalen uit Berlicum en Giovanni Bouma. Ja, die laatste kent u nog niet maar hij is de baas van Claartje die meestal niet in beeld komt, maar wel een gluiperd eerste klas is naar mijn mening. 

Natuurlijk heb ik dit aan mijzelf te danken want ik ben degene die met god het script heeft geschreven van mijn leven.  Claartje en Giovanni zijn de acteurs in mijn film. Als u de vorige John Hooft update heeft gelezen en de meditatie heeft gedaan dan weet u dat u uw eigen films schrijft. Een mens heeft vrije wil en er staat niets tussen de mens en de schepper, zei de Paus in 2013. Wie heeft de overheid de macht gegeven om over mijn leven te beslissen. Ik in ieder geval niet, maar dit is strafrecht. In het strafrecht gelden andere normen en waarden.

 

Als je een verhaal verzint en weet dat je het verzonnen hebt, zoals Claartje dat deed,  dan ga je er alles aan doen om de mensen die je kwaad wilt doet kalt te stellen. Hoe doet zij dit, je neemt eerst al het geld af. Je laat een moeder met 2 kinderen achter met 100 euro. Al het spaargeld van die moeder neem je af. Al haar sierraden neem je af. Al haar andere eigendommen, waarvan Claartje van Roosmalen denkt dat het van waarde is neem je af. 

Haar man neem je mee. Je creëert dus onrust angst, armoede en gevaar. Heerlijk volgens het boekje van Beria. Tenminste dat is de opzet van Claartje van Roosmalen. Als je dan geld leent om je hypotheek en ziektekostenverzekering te betalen en dit geld komt op je rekening, dan neemt Claartje dat in beslag in het belang van de waarheidsvinding. 

 

Alles zal Claartje er aan doen om het gezin kapot te krijgen. Het interesseert Claartje niet of jouw kinderen honger hebben. Of dat ze angst hebben, het maakt haar niets uit. Zij geniet  hiervan. Heerlijk mensen kapot maken. Want Claartje is kruisridder en in het gevecht tegen het kwaad is alles toegestaan. Als zij toevallig de kop afslaat van iemand die het niet verkeerd heeft gedaan is dat niet van belang. Dat heeft collateral damage of in goed Nederlands: ‘bijkomende schade’. Natuurlijk wist ze na 4 dagen dat ze fout zal en Giovanni ook, maar dat heb je als je aanvalt; dan schiet je soms de verkeerde dood en dan is het van belang dat die ook dood blijft. Net zoals die mensen die toevallig een auto met kinderen opblazen om wraak te nemen in Kabul. Dat hoort bij oorlog en Claartje is de strategische leider van deze oorlog. 

 

Volledige afwezigheid van empathie en compassie. Mevrouw Claartje van Roosmalen is Witiko. Dat lijkt overdreven, maar ik heb tegenover haar gezeten. Geen fatsoenlijk mens haalt het in z’n hoofd om hardwerkende arts alles af te pakken. In de hoop dat ze kapot gaat de hypotheek en andere belangrijke kosten niet kan betalen en geen eten kan kopen voor haar kinderen. Ze kan ook niet naar haar werk want Claartje neemt ook de auto in beslag. 

 

Waar was ik dan in deze? Ik zat gelukkig in een cel met een bak water op de grond zoals u weet. Claartje had natuurlijk een gewoon onderzoek naar Ruby Creek kunnen doen en alle informatie die ze nu heeft ook kunnen krijgen. Ik vraag mij af waarom al dat machtsvertoon nodig was. Arrestatieteams met kogelvrije vesten, prachtig toch,  heerlijk gewoon een andere 24 hours met Jack Bauer maar dan echt. 

 

Zou Claartje lekker zijn klaargekomen die avond van het genot van de macht die ze heeft uitgeoefend? Claartje is al weer 10 zaken verder bij 100 zaken heeft zij 93 procent gelijk en 7 procent niet. De mensen uit die 7 procent zijn beschadigd voor het leven, maar dat maakt haar niets uit. Dat is ook prima zo dankzij Claartje weet ik nu wat Empathie en Compassie zijn. Gelukkig heb ik dat allemaal en nog meer voor een heel klein groepje. U mag zelf invullen wat ik voor de personen voel die niet binnen mijn groepje passen. Dat is mijn keuze inderdaad. En ook mijn dilemma. 

 

De kampbewakers zagen mensen van het joodse ras niet als mens maar als untermensch. De Isis strijders zagen de Christen niet als gelijken, maar als minderwaardige wezen. Daarom was het voor de ISIS strijders ook zo makkelijk die mensen hun keel door te snijden, mocht u willen zien hoe dat eruit ziet, er zijn vele filmpjes beschikbaar. Maar waarschijnlijk heeft u die een jaar of wat geleden al via de whatsapp gekregen. 

Voor Claartje van Roosmalen zijn verdachten dus untermenschen en zij en hun familie moeten stuk, want het is vervelend als zij zich verweren. Denk maar niet dat mijn vrouw hulp kreeg van de staat voor juridische bijstand, ofwel een advocaat, ze is immers verdachte van Claartje van Roosmalen en de staat is aan de kant van Claartje, dus ze krijgt geen toegevoegde rechtshulp. Geen geld voor een advocaat. Helaas zijn er voor Claartje dan mensen die met geld over de brug komen om de advocaat van mijn vrouw te betalen. U, de burger van Nederland leeft in een illusie dat de staat rechtvaardig is maar zoals Colijn zei: “ga maar rustig slapen”. Slaap zacht Claartje. 

 

Claartje heeft dus 2 gezichten; de aardige onschuldige tennismevrouw in Berlicum en de gezellige mevrouw tijdens het carnaval met haar man boezeroen. Dan is er nog de Claartje die haar werk als griffier bij de rechtbank inwisselde voor het jagen op mensen bij de FIOD. Ze is goed opgeleid aan de universiteit van Tilburg, samen met haar zus die ook rechten heeft gestudeerd. Zij heeft 3 kinderen. 

 

Een moeder van drie kinderen die kinderen van een andere moeder kapot probeert te maken, wat voor een moeder is dat? Een interessante casus voor een psychiater je zou er op kunnen promoveren. U zult nu denken dat dit overdreven is, maar bij de toeslagenaffaire zagen we de belastingdienst/fiod ook al in de fout gaan. Kinderen hadden honger, vaders pleegden zelfmoord en er waren huizen die door de bank werden verkocht en mensen stonden op straat. Je weet het, je ziet het gebeuren, maar je hebt er zelf geen last van, dus is het amusement in het nieuwsuur. 

 

Ik zeg altijd niets integerder dan je eigen belang. Welnu Claartje had bedacht dat het fijn zou zijn om dat voor de familie Hooft te organiseren. Dan waren zij gewoon lekker stuk en kon haar carrière weer weer voorwaarts gaan want een fraudezaak van 100 miljoen doet het goed. Voor de enige echte eerlijke rechercheur Willem Cavalini was het zijn grootste zaak in zijn 30 jarige carrière. Als ik schrijf dat Willem de enige eerlijke is, dan meen ik dat ook.

  

 

Sporttechnische zaken: 2022 Claartje van Roosmalen zou pas aftreden in 2022. Ze is nu fulltime carrière jaagster geworden. Hoe haar carrière stijgt  doet er niet toe, zoals u weet waarom zou ze van Facebook verdwenen zijn? Helaas te laat te weinig. Moet je maar niet John Hooft kalt willen stellen, dan heeft hij akelig veel tijd om dat te gaan doen wat je niet wilt.   

 

 

Ik heb geen strafblad om van te spreken. Ik weet dat onze denkbeeldige klant van het idee van een strafblad van John Hooft een stijf plassertje krijgt. Ongeveer 35 jaar geleden heb ik een schikking getroffen met het OM voor het rijden onder invloed, met alles wat ik nu weet zou ik dat niet hebben gedaan maar 35 jaar geleden was ik 20. Dat was het enige. Helaas, onze denkbeeldige klant is niet klaar gekomen. Misschien vindt u het niet leuk wat ik hier schrijf en daar heb ik begrip voor. Maar het is mijn waarheid en die mag ik uiten. Ik ben een uniek mens en u bent dat ook, dus u mag ook schrijven wat u wilt. Dus ook Claartje en als zij dat wilt zal ik  het hier laten publiceren. 

 

Hoe ziet Claartje de beste medewerker van de FIOD volgens Willem er nu uit. Hieronder ziet u een foto. Ik mag haar natuurlijk niet herkenbaar in beeld brengen vandaar het balkje.

Scroll to Top